torstai 9. helmikuuta 2012

Kylmää piisaa..

Jäätävä keli -27 :-0 Johan tuossa tunsi olevansa aurinkorannalla kun oli -6 ja huomenna pitäis olla samanverran. Eilen oli lähemmäs 20 ja autokin lähti kuin palmun alta mutta eipä tänään.. Piti lähteä kaveria viemään huittisiin.. Aian ei hommat suju suunnitelmien mukaan,niinkuin tässä on huomattu. Kohta oon taas koditon ellei nyt tule ihme ja töitä sitten niin riittävästi että varmasti tulee kunnon tili. Puuttuu palttiarallaa noin 200euroa pelkästä vuokrasta plus koiran/mun eläminen laskuista nyt puhumattakaan.. Lievää ahdistusta.. Pumppu on taas takunnut niin perkeleesti että eilenkin meni lääkkeen voimalla.
 On aika psykoottinen olo taas vaihteeksi. En tiedä enään mitä kaikkia mun päähän pälkähtäviä ajatuksia uskaltaa edes ajatella? Tuntuu kokoajan vaan pahemmalta ja sairaammalta.. Kai sitä ohta joutuu pika kiidätyksellä johonkin suljetulle ellei Seppo-ystäväni tee jotain radikaalia asian suhteen. Ellei hän huomaa. .

19:30 Surua,surua vain..

Niin,Äidin kissan kanssa oli sitten eläinlääkärissä ja eläinlääkärin toteamus oli seuraavanlainen.

"Kilpirauhasen liikatoiminta ja munuaisten vajaatoiminta"  Molempia ei voi lääkitä yhtä aikaa koska lääkkeiden vaikutukset päinvastaiset ja jos lääkitsee kilpirauhasta--> alentaa verenpainetta/kiertoa/sykettä niin munuaiset pettää nopeammin ja jos ei lääkitse mitenkään,kuolee pian molempien aiheuttamaan syömättömyyteen/anemiaan. Hampaat ovat myös todella huonossa kunnossa joten ruokailu sattuu toden teolla.. Tulee mieleeni teksti "Kuolema kun käy kerran,se käy toistekin" Ja niinhän siinä nyt kävi. Viikko sitten meni Wincent marsu ja nyt sitten 19v Kissa.. Jonain päivänä tulee todellinen suru..

20:20
"Vituttaa,mua vituttaa
taas,periksi antaa
Vituttaa,mua vituttaa
sinut kuolemalle kantaa
Mikset meidän kanssa enään,elää vois
vaan pitää pian sinunkin, kuolla pois
Vituttaa,mua vituttaa,
sanoa hyvästi,ikiajoiksi..
Vituttaa,mua vituttaa,
taas lopettaa lemmikki..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti