perjantai 1. helmikuuta 2013

Uusia lapsia..

Niin,olen nyt tehnyt joko elämäni suurimman virheen tai sitten en. Olen päättänyt ottaa sijoitukseen sakemanni/ajokoira risteyksen Hompun ihmiseltä joka ei pysty siitä huolehtimaan. Koira on meillä ainakin viikon ja olen nähnyt sen tasan kerran pentuna joitain vuosia sitten. Jännittää,sillä en todellakaan tiedä mitä tuleman pitää. Häneltä tulee myös (mahdollisesti) väliaikaisesti 5 seeprahiirtä joita olen himoinnut jo kauan.. Ihanaa!! Hän kuuluu minun mielestäni kastiin "ala-arvoinen" sillä hän on jo vuosia kohdellut eläimiään huonosti. Nyt vihdoin siskoni soitti sinne eläinlääkärin ja hänellä on 2kk aikaa laittaa paikat kuntoon tai hän menettää eläintenpito oikeutensa vuosiksi. Ymmärrä kuitenkin toisaalta,sillä hän on masentunut enkä minäkään jaksaisi lähteä masentuneena koiran kanssa lenkille. Toivon että kun homppu tulee meille,asiat saavat uutta perspektiiviä ja pystyn huolehtimaan hompusta&pätkästä tarpeeksi hyvin jotta koira parka saa arvoistansa elämää edes hetken..
Kohta lähtö mummulaan teiskoon. Ihanaa painella pitkin metsiä koiran kanssa.
Homppu saapuu sitten illalla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti