perjantai 15. maaliskuuta 2013

Ottaa vai eikö ottaa..?

Viinaa ja lääkkeitä. Siinä hyvä yhdistelmä. Ahdistaa lievästi,mutta kun tänään pitäisi lähteä kaupungille. Jos otan nyt rauhoittavan,en voi juoda mitään,mutta kuinka tätä olotilaa pitäisi kestää? Kulta tulee kotiin noin tunnin kuluttua,mutta hänestä ei ole enään apua..
 Olen kuitenkin suhteellisen hyvällä tuulella. Oli kiva käydä pitkällä lenkillä koiruuden kanssa. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja pakkastakin on vain 2 astetta. Leukoja särkee,olen narskuttanut hampaitani jälleen läpi pitkän yön. Narskuti narskuti,en pysty lopettamaan. Sain Kela-asiat hoitumaan,mutta parin virheen tähden tulevat varmasti laput bumerangina takaisin. Olen niin surkea täyttelemään tuollaisia kaavakkeita ja ymmärrän virheet vasta silloin kun on liian myöhäistä. Muutama sekunti sen jälkeen kun olen pudottanut laput postiluukusta..
Maksamattomien laskujen pino on kohonnut taivaisiin. Rahaa on edelleen kuuluisat 2e. Ensiviikon perjantaina pitäisi mennä töihin,mutta tällähetkellä auto on Lidlin pihassa ilman virtaa.. Purki akun varauksen perkele. Mistä tehdä 2000 euroa rahaa? Pikavippejä en uskalla ottaa,ja vanhemmille en kehtaa soittaa. On kuitenkin pakko,sillä seuraavasta varoituksesta tämäkin kämppä lähtee alta. Kodittomana ei ole hyvä elää kun miehelläkään ei ole enään luottotietoja. Jos olisi voimavaroja,muuttaisin kyllä. Meidän suhde on enään nimellinen asia jota yritämme vaalia. Suukkoja ja seksiä silloin tällöin,muuta yhteistä ei juuri ole. Olen muuttunut sairauteni tähden niin tunteettomaksi,ja jos tunnen jotain,on kohde yleensä aivan muu kuin pitäisi.. "kielletyllä iholla" kappaleen sanat sopivat minuun juuri nyt,sillä olen lievästi ihastunut väärään henkilöön.
Voi voi minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti