lauantai 18. kesäkuuta 2011

Anonyymitön..

Lievää vitutusta.. Just nyt.. Perkele!! Mik oon kertonut tän blogin osoiteen just niille väärille? tai ylipäätään kenellenkään? Miks vitussa halusin että kukaan tietää tästä? Miks kirjoitan? edelleenkin olis se päiväkirja..

Isä osti auton,sinisen rellun jolla oon ajanut jo vuoden. Rahaa kuluu kuukaudessa noin 130e kulkemiseen kun aiemmin 30e riitti ja fillari.. Noh,jos tulis ryypättyä astetta vähemmän? eristäydyn taas ihmisistä.. Äh,ikuinen kysymys,onko ne just niitä joiden kanssa pitää viettää aikaa ollenkaan tai vaan ja ainoastaan baarissa?  Miks mun kaikki kaverit on sellaisia? kaikista jotka tunne,reilusti yli puolet.. Onhan mulla aina koirat. Kai..

Vieläkin vituttaa se foorumin juttu,itsepintaisesti vaan jatkan sinne jaarittelemista vaikka kukaan ei enään vastaakaan mitään. Kukaan ei uskalla,tai niitä ei vaan oikeesti enään kiinnosta. Menetin pääsylippuni samalla kahteen treeniryhmään. Kiitti vaan vitusti tasapuolisesti kaikille.. Jopa minulle itselleni.

Jouduin kerran jälleen puhumaan ongelmistani. Ihmistä vaivaa se että minua vaivaa kokoajan jokin.. Voihan,vaivannut on jo niin kauan että luulin sen olevan normaalia elämää. Jouduin nielemään kyyneleitä ja pidättämään itkua kun asia tuli puheeksi. Minut pakotettiin taas muistamaan että elämäni ei ole pakko olla pelkkä vaiva.. Mutta kun se vain on.  Jatkuvat ja pahenevat ahdistuskohtaukset varjostavat yhä useampaa päivääni ja yhä pienemmät asiat saavat stressin purkautumaan vääriä linjoja pitkin. Joko lähden vetään pään täyteen tai sitten huudan ja itken. Kohta olen mielisairaalassa..jälleen. Jospa eivät hoitajat tälläkertaa kiittäisi käynnistä ja avaisi illalla ovea kun olen lähdössä. Toisaalta toivon niin.

Koirat nukkuvat rauhallisina,minä odotan josko tarvitsee heittää yksi humalainen ystävä kotiin keskustasta..? Eilen kuljetin yhden,tänään toisen..?
Vitutus laantuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti