keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Uutta ja ihmeellistä..

Tänäylnä sain nukkua.. Onneksi. Heräsin noin yhdeksältä aivan pirteänä. Toin kotiin eilen uuden kannettavan tietokoneen ja ensimetreistä lähtien on ollut hiukan sormi suussa. Windowa 8 on mielestäni hankala käyttöjärjestelmä näin alkuun. Olen tottunut niin käyttämään perus winniä jossa on selkeä käynnistä- palkki ja niin edelleen. Nyt kun pääsen hiljalleen kärryille tästäkin systeemistä niin olen perunut mielipiteeni. Kätevä!! Kone avautuu 10 sekunnissa ja kaikki palvelut (sähköposti,musiikki,kuvat ja netti ) on aivan silmieni edessä.

Ja lääkitys.. Nostettu abilify annokseni ei ole aiheuttanut niinkään ihmeellisiä vaikutuksia. Oikeastaan se ei ole vaikuttanu mitenkään. Ehkä olen hätähousu ja annokseni vaikutuksia odottelen liian varhain. Pitoisuuksien nousu veressä kun kestää aikansa.

Muuten tämä päivä on lähtenyt käyntiin mukavasti. Koira odottelee lenkkiä ja minä vain juon kahvia. Kaippa tässä täytyypi lähteä ulos. Mystinen vika vasemmassa jalassani(puutuu,kipuilee) ei ole kadonnut mihinkään ja aionkin tänään soittaa lääkärilleni.

14:25
Tekee mieli kirjoittaa. Kirjoittaa siis siitä että tekee mieli lukea. Lukea siitä mitä pitäisi kirjoittaa ja niin edelleen.. Ei siis mitään ihmeellistä ole ehtinyt tapahtua. Odotan innolla kahtakin puhelinsoittoa. Ensin diakonilta joka tuo minulle 50€ ruokakupongin ja sen jälkeen sastamalan lomituksesta mahdollista työpaikkaa. Menin sitten lupaamaan että olen juhannuksen töissä ajattelematta asiaa sen koommin.. Tyhmää! Noh,jostain on töitä saatava ennekö henkilökohtainen konkurssi kohtaa minut jälleen. Nälkä on,mutta aamupalani olen jo syönyt ja seuraava ateria tulee vasta tunnin kuluttua. Aion pudottaa kolme kiloa painoa..Siitä tämä johtuu. Soittaisivat nyt!! Olen jo hermona.  Rakas on töissä tunnin pidempään diakonityöntekijän takia. Toivottavasti ymmärsin asian oikein että hän tulee tänään,muuten tulee riita jota viimeiseksi asiaksi enään toivon.. Huomenna on terapia. Jee!! ja viikonlopuksi sitten mökille,ellei niitä töitä nyt ilmaannu. Tuntuu niin hassun keveältä tällähetkellä pääkopassa. Ei ahdista eikä ole edes tylsää. Soitin hetken urkuja,kirjoitin hetken koulutehtävää ja lajittelin 1500kuvaa omiin kansioihinsa.. Siinä hommaa tällekin päivälle. Taidan jatkaa...

17:00
Diakonia tyyppi tulee seitsemän aikaan vasta..  Rakas tuli kotiin ja katselee jotain italian historiasta kertovaa ohjelmaa. Ei ole kaapissa edes kahvia. Liikuntaa tulisi jos jaksaisi tai edes viitsisi lähteä kauppaan ostamaan jotain viimeisillä 7 eurolla.. Olen liian väsynyt siihen. Keho huutaa kahvia!! Tunnemaailmassa on mattamustaa edelleen. En tunne mitään. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti