sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Kipeyden kaava..

Jeb,yrityksistä huolimatta en pystynyt pysymään terveenä. Noh,läheisyydessäni oleskelluista henkilöistä 90% on ollut kipeänä joten en ihmettele yhtään että kurkku on kipeä ja nokka vuotaa.. Olis ollu helpompaa vaan olla ensiikolla duunissa jos olis kunnossa. Jaahas,mitäs eilen tapahtui?  Lähdin iltapäivällä autonkyydissä kohti tuntemattomia seikkailuja jossa vastassa oli lämmin sauna ja hyvää seuraa. Oli kiva yrittää teipata kinttu silleen että pystyi oleen saunassa 20min ja sit pestä vielä hiet pois.. joo,tänään on luvassa suihku jossainkohtaa.
Huoh..mikä olo.. noh,tuskin tuo armoton juominenkaan on tätä yhtään estänyt. Väsyttää ja kaikki äänet tuntuu ihan kuin tulisi 10 eri suunnasta. Muutenkin on kuulo huono ja äänen tulosuunnan erottaminen lähes mahdotonta niin nyt kaikki on vaan yhtä tasaista melua.. :-(  Rakkaushommat on kai ihan hyvin,tää muutos on vaan jotenkin sekoittanut päätä niin tehokkaasti viinan lisäksi. Ihminen oli mun luona koko viimeviikon.. ja jokapäivä ymmärrettiin toisiamme paremmin ja kännissä mua ei pelottanut yhtään. Pitäisikö alkaa kutsua häntäkin jo nimellä Rakas?  en tiedä.. Ihminen kuulostaa hyvältä toistaiseksi.

16:30
Elämäni omituisin päivä.. Iskä tuli puoli kolmelta ja auttoi mua viemään naapurin kaks kauhukakarapiskiä ja kikin lenkille.. Tuli hiki kun toinen vetää kieli sinisenä ja toinen tulee perässä ja kolmas iskän kanssa yrittää olla leikkisäja pyörii mun jaloissa ihmetellen miksen mä oo taluttamassa? huh.. Kun ihminen tulee illalla,käydään viemässä noi uudestaan tai sit hän on kikin kans sen aikaa että vien noi ja sit haen vielä kikin uudestaan.. Kikin liikuntamäärä on aivan olematon nyt.. valitettavasti mun huono onni kun ei oo loppumassa vielä.  Haluisin mennä tuolla kauniissa auringonpaisteessa tuntikausia ja nauttia elämästä mutta kun ei oo kenkää eikä kuntoa niin eipä sit mennä.. vartin lenkkejä 3 päivässä isokokoiselle koiralle..joopajoo.. Eläinrääkkäystä sanon minä.. Laitan kohta viestii taa yhdelle joka vois viedä kikin metsään.. Toivottavasti pian..
Mun fiilikset sahaa,tappelin parhaan ystäväni kanssa facebookin välityksellä muutaman tiukan viestin mutta sit se loppu ja nyt en tiä mikä on meininki. Nojoo,hän käyttäytyy vastuuttomasti ja valittaa seurauksista joiden tiesi tapahtuvan. myös se ärsyttää kun mua vaaditaan lupaamaan asioita niiiin kaukaa tulevisuudesta että en tiedä miten ahdistuksen kanavoisin pelkästä ajatuksestakin. Mulla ei oo tulevaisuutta,muistakaa se. Jos jotain lupaan,se tapahtuu samana päivänä tai sitten sanon että "en tiedä" josta ihmiset suuttuu.. Miks pitää olla elämä niin vitun tarkkaan suunniteltuna? mä en halua tietää huomisesta eikä sen jälkeen mulla oo mitään.. agrh!!

joo,mut taas kuluu aikaa ennenkuin jotain tapahtuu. vois käydä hakeen suklaalevyn ja kattoo leffaa. Hyvä idea..

18:00
Olipa kerran rakkaus,Olipa kerran yli vuoden suhde.. Noh,tavarat mukaan ja eipä ollut enään. On jotain parempaa ja kaikki loistaa kyynelten läpi jonain päivänä. Jonain päivänä ymmärrän kuinka mun elämä on päässyt takaisin omiin uomiinsa ja voin itse päättää suurimmaksi osaksi siitä mitä teen ja kenen kanssa vietän aikaani.. En halua enään olla riippuvainen kenestäkään,enkä halua enään kuulla olevani läskiperse tai huora.. Voin yrittää rakentaa luottamusta uuden ihmisen kanssa,ja jos nyt se menee,voin syyttää itseäni. Nyt tekee mieli soittaa kitaraa,naapuri soittaa sähköporaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti