lauantai 12. maaliskuuta 2011

Kotini on minun linnani,eikä minulta mitään puutu..?

Jooh,taas on harmaa aivomassa vallannut pään eikä tunnu miltään.. Palasin juuri Rakkaan ihmiseni luota ja ihmettelen oman luukkuni nurkassa. Olipas ihana reissu,jotain muuta puhuttavaa ja tehtävää kuin ainainen Kiki,jota kyllä oli jo illalla ikävä. Mä oon todellakin liikaa aikaa toisinaan sen kanssa koska tälläinen irrottautuminen on niin hankalaa..edes päiväksi. Onneksi Jukka osaa hoitaa Kikiä eikä sillä ole hätäpäivää. Tuntuu vaan niin pahalta. Jokin sillä on kuitenkin kyllä pielessä koska se haisee erikoiselta. Ei yhtään itseltään vaan joltain muulta. Täytyy katsoa.. Mitähän hienoa sitä kirjoittais? Huomenna aamulla Isän kanssa lähdetään Jysk:iin hakeen mun parvisänkyyn patjaa ja todennäköisesti käännetään kämpän järjestys päinvastoin.. Saa nähdä mitä mieltä oon huomenna. Rakas ehdotti rentoutusbisseä tänään illalle,mutta en tiedä siitä sitten. Se selviää sitten jos ja kun tuntuu siltä että pitäis juoda. Isä tahtoo mun olevan huippuvireessä aamulla joten kaikenmaailman krapula pitää olla poissa.. Hitto kun taas kurkkua kurstaa silleen ilkeesti. Kiki haluis varmaan uloskin kohta. Mulla ei edelleenkään oo kenkää jalassa joten tuo märkyys vituttaa. Täytyy ottaa nauhat pois yhdestä lenkkarista ja katsoa mitä iitä sais..Tuumasta toimeen!

18:15
Sain kengän mahtumaan jalkaan vaikka se vähän hiertääkin. Parempi se kuin läpimärkä jalka. Tilanne on jotenkin ihmeellinen,Jukka on järjestäny mulle siivottavaa riittävästi ja nyt oon yrittänyt ahdistuksestani huolimatta siivota ja tiskata. Kikin peti ja kaikki lelut ovat pitkin lattioita niinkuin kaikki mun tyynyt&peitot.
Offspring soi ja mun tekis mieli vetää kännit. Harmi vaan,ei oo rahaa,patja maksaa 65euroa ja loppukuu pitää kuitenkin jotenkin elää. En edes muista paljonko tilillä on rahaa? joku reilu satanen varmaan. Seuraava raha pitäis tuilla ensimmäinen tai toinen päivä jos saan laput ajoissa matkaan eli päiväpudjetti olis jonkun 5euroa/päivä. Joo,sillä ei paljoa juhlita jos haluaa matkustaa bussilla.
Illan ohjelma pyörii mielessä vähän liikaakin siihen nähden että ajattelin olla kuukauden selvinpäin. Nojoo,katsotaan nyt. Voi olla kyllä että suhdekuviot menee metsään jos hirveesti alan juopotteleen. Tuntuu siltä että nytkin meillä on jokin pielessä vaikka ei pitäisi olla. Kai vaan pelkään että joudun pettymään ja olen pettymys toiselle..  Nyt viikon tunnettuamme,olen huomannut että kaikki asiat mitkä meitä erottaa,ovat järjestettävissä helpolla.. Pieniä muutoksia päivärutiiniin ja tottumuksiin..
Kohta alkaa avara luonto jonka katson rauhassa.. Sitten voisi kysyä herralta jos hän on ajatellut jotain...  Kai tää ahdistus menee menojaan sit jossainaviheessa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti