tiistai 15. maaliskuuta 2011

Raskain henkäyksin..

Jeb,aamu meni ihan jees,muistin ladata mp3 soittimen,peittää ikkunan kikiltä ja olin jopa 5 minuuttia etuajassa kun uskalsin mennä jäänyli yön pakkasten vuoksi. Päivän mittaan alkoi väsyttää,olo huonontui selvästi ja yhteishaun tekeminen oli äärimmäisen vaativaa,hain nyt kuitenkin järkeviin vaihtoehtoihin ja tietenkin ensimmäisenä ahlmanille.. Mulla on hyvät mahikset päästä sinne kun oon niin paljon ollu siellä töissä.  Toinen haku oli pintakäsittelyyn ja kolmas lähihoitajaksi.. Pintakäsiyttely oli erityisryhmä niin sentähden sen otin.
Olin täysin uupunut kun päästiin lähtemään kotiin. Saatoin yhden pajalaisista yhteen puutaloon nekalantiellä ja kävelin koko kilometrin kotiin hitaasti liukastellen. Kotona oli ihana yllätys,ripulipaskaa läjä lattialla. Haju oli sanoinkuvailematon,mutta pakkohan oli se siivota heti pois.. Kämppä haisee vieläkin..  Piti raivata kämppä jos Rakas olis tullu käymään,mutta hän on niin väsynyt ja kipeä että jäi kotiin. Olisin tahtonut kyllä halin,sillä eilinen visiitti messukylässä sai olon niin turvattomaksi jälleen.. Pitäisi vain jaksaa uskoa ettei suhde toimi,jos olen liian kiinni jatkuvasti. En tahtoisi pilata tätäkin..
Kikillä ei ole enään ruokaa,täytyisi mennä kauppaan mutta en jaksaisi liikkua.. Just vedin pussillisen kasvis-juures-jauheliha mössöä kermalla höystettynä. Se pitää pari tuntia kylläisenä..  Täytyisi alkaa kokkailemaan enemmän nyt kun kaikki rahat ovat jälleen loppumassa.  Nyt otan levon kannalta..
Telkkarissa soi "silti timpan kimppaan tulla kannattaa".. täytyy soittaa kaverille :D

20:00
Tylsää.. Huono olo.. unohdin ostaa taas koiralle ruokaa,tää oli jo kolmas kerta. Noh,täytyy kokkailla sille jotain kaapista. Miks pitää olla näin epäkunnossa? Kiki oksentaa,paskantaa ja repii kynsiään jatkuvasti..  Se on niin stressaantunut vauvastaan ja jos sen ottaa pis,sitä piipittämistä ei kukaan kokoiltaa kuuntele..  En malta odottaa huomista että pääsen eroon kipsistä ja on helpompaa hypätä lenkkareihin ja lähtee muualle kuuntelemasta. Naapurit,mä rakastan teitä.. Rakas varmaan nukkuu kun ei vastaa viestiin. Mä laitan kohta varmaan leffan pyöriin kunhan tää "uusi päivä" ohjelma loppuu. Pää ja niskat on kipeet siitä yhteishaun tekemisestä. Oli rankkaa kirjottaa kolmeen kertaan miks mä haluun hakee joustavassa haussa? Toivottavasti siitä on jotain hyötyä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti