keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Yön pimeimmät tunnit..

Jaahans,olisi taas työaamu. Jälleen painajaisten täyteisen yön jälkeen onkin niin virkistävää nousta,laittaa auto lämpiämään,juoda kahvia ja lähteä tuonne lumeen kurvailemaan. Kiitos ei.. Työssä tapahtuvat virheet piinaavat minua ja kun emäntä ei vastannut tekstiviestiini,oli se unessa merkki siitä että hän on minulle vihainen koska olen pilannut heidän maidot.  Niin piinaavaa ja painostavaa kunnes herää ja huomaan olevani yksin sängyssä. Pakko nousta ylös hakemaan lohdutusta.. :-/  Heräilin yön aikana muutenkin moneen kertaan. Melatoniini ei anna minulle rauhallista yöunta ja ketipinor vetää jalat alta. Vaihtoehtoja? En edes tiedä kuka minun lääkityksestäni vastaa tällä hetkellä.. UV aattona on psykologi,täytyy ottaa selvää.

Töihin paikkailemaan tapahtumattomia virheitä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti