tiistai 6. syyskuuta 2011

Väsymys..

Ompas taas kurja olo.. Täytyy valittaa nettiin tuntemattomille ihmisille kun ei ole tällähetkellä muitakaan. Heräilin täältä Tatun luota ja käytin pätkän pissalla tuulisessa metsässä. Meitä molempia pelotti niin paljon että tultiin takaisin aika pian. Minä en kestä kovaa tuulta/kovia ääni juurikaan. Tatu tulee kohta mukanaan sisko&sen perhe. Tarvis alkaa harjoittelemaan hymyilemistä. Tänään on huono päivä,väsyttää ja itkettää.. Ei jaksaisi muuta kuin tuijottaa maata ja olla hiljaa. Pätkis on oppinut kerjäämän huomioo vinkumalla ---> ei hyvä.  Rasittaa sen olemassa olo niin paljon taas. Miksei se voi antaa mun vaan olla omissa oloissani just nyt kun haluan? Kiki sentään ymmärsi koska sen piti olla lähellä/kaukana.

Kohta taas varmaan joku alkaa valittaa kuinka mä oon epätasapainoinen ja huono koiran omistaja muttajoo,aona ei voi jaksaa ja kun huomaa että on tullut syksy eikä yksikään "tänä kesänä mä teen sen" haaveista toteutunut.. Kaippa sitten 30 vuotiaana tulee lähdettyä eikä koskaan enään palaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti