lauantai 19. tammikuuta 2013

Aikaisin..

Olen ollut hereillä jo puoli kuudesta asti. Heräsin johonkin kummalliseen tunteeseen joka ilmeisesti liittyi  viimeisimpään uneen. Kulta heräsi hiukan myöhemmin ja lähti töihin enkä saanut enään yrityksestä huolimatta unta. Yritin saada kiinni ajatusta joka heräsi lukiessani psykologin tekemiä yhteenvetoja tai epikriisejäni lukemalla niitä uudelleen,mutta en onnistunut. Asia oli kuitenkin niin tärkeä että sen unohtuminen on jäänyt vaivaamaan minua. Odotan niin innolla tiistaita että pääsen jälleen psykologini luo. Ehkä tuo ajatus tulee siellä takaisin..

Minuun on iskenyt kummallinen pakkoliike. Pakko kouristella lihaksia. Sanoin aiemmin että olen valmis sairaalahoitoon mikäli pakkoliikkeet palaavat ja nyt näyttää siltä. Rakkain oli toissapäivänä kanssani samaa mieltä ,täysin kylläkään tietämättä sitä. Hänelle puhumisen yltyvistä oireistani olen lopettanut.. Odotan tiistaita myös sen tähden jotta minulla olisi joku jolle kertoa,mikäli uskallan.. Epäilen kyllä vahvasti etten uskalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti