tiistai 22. tammikuuta 2013

Ei otsikkoa..

Kävimpä taas psykologilla. Tälläkertaa puhuimme minun mies menneisyydestäni ja edellisistä parisuhteista. Olen saanut matkani varrella niin monenlaista käsittelyä ja elämää miesten osalta että ajatellessani syvemmin,alkaa jopa pelottaa. Minua on kohdeltu väärin ja olen elänyt suhteissa jotka ovat olleet pelkkää henkistä/fyysistä väkivaltaa. Nyt kun olen kohdannut jälleen uuden rakkauden,nuo huonot ajat ovat onnekseni vain pala historiaani.. Olen kasvanut ja kehittynyt ihmisenä,ehkä hiukan vääräänkin suuntaan,mutta uskon että suunta korjaantuu kunhan opin vain olemaan minä itse,eikä kenenkään alainen.. Aikaisemmin suhteissa ongelmani ovat johtuneet liian heikosta itsetunnosta ja padotuista tunteista jotka sitten aikanaan räjähtävät silmille(varsinkin humalassa) ja puuttuvasta itsekontrollista. Nyt pystyn miettimään sanojani etukäteen myös vihaisena ja humalassa. Toisinaan tunnen yhä,että kannan selässäni pahaa karmaa ja pilaan itse sillä kaikki suhteeni. Pelottaa se,että jos tuleekin se päivä kun nykyinen rakkaani vetäiseekin minua turpaan? Tuskin sen jälkeen enään uskoisin rakkauteen.. Onko minulla mahdollisuus vapautu peloistani jonäin päivänä?
Terapeutin etsintä on alkanut huonosti,sillä kaikilla joille olen lähettänyt s-postia on liian kiire auttaa minua. Tahtoisin niin päästä puhumaan jollekin joka on erikoistunut juuri minun oireisiini ja ongelmiini. Tuntuu siltä etten uskalla kaikkea kertoe edes psykologilleni. Tämä suhde asiakin oli tavallan uusi aluevaltaus. Tuntuu niin typerältä kun tietää hänen lähtevän kuukausiksi pois ja minulle tuntematon ihminen yrittää jatkaa hänen kanssaan syntyneestä luottamuksesta. Tästä voi tulla katastrofi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti