perjantai 25. helmikuuta 2011

Loppuviikon loppu..

Nyt on taas yks hankala viikko ohi. Mukavaa on kuitenkin ollut..ei yhtään huonoa päivää ainakaan töissä pajalla,paitsi silloin kun tuntui pahalta kuulla "sä teet turhaa työtä" ja että kuulemma piti ottaa aiot käteen ja ajatella.. Miksi? eikö ole parempi että teen turhaa kuin että en tee mitään tai olen tiellä? Ei kai sitten..
Rakas on hölmö,lähti tänään töihin vaikka olis saanut palkallista sairaslomaa.. onneksi oli edes eilen pois.
Toivottavasti se tulee yöksi,vaikkakin en halua sairastua. Saa nukkua sängyssä kun mä nukun sohvalla.. Oon liikkunu koko pitkäisen päivän taas,mukava ihminen pajalta lähti mun ja koiran kanssa 45min lenkille,kierrettiin joku 4 km ainakin.. Tuli hyvä fiilis kun ihminen istui ja kertoi viisaista vielä pari tuntia sen jälkeenkin. Ymmärrän kyllä miten typerä olen kun suostun elämään elämääni näin,mutta nojoo,kaikelle on syynsä eikä tää nyt niin hirveetä oo.. kai.. :-/  Kun tässä vielä pääsee liikkumaan ja tiedän mitä rakas puuhaa,en jaksa valittaa paitsi Kikin käytöksestä tietenkin.. Rakki :( !!! Säälin sitä ihan liikaa.. raasu :( 
Väsyttää niin hirveesti.. Haluisin kyllä mennä vasta nukkuun sit jos ja kun mies tulee yöllä.. Täytyy yrittää valvoo..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti