sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Yhtäkkiä tuuli kääntyi..

Yksi puhelu,kesken iltateen
"Missä sä oot? Nyt mä meen.."
Mä istun yksin pmeässä,liian kaukana ehtiäkseni
Kertomaan kuinka sä oot,tähti elämäni.

Kun mä sut nään,olen myöhässä jälleen
Kaikki on ohi,sanoo poliisit ystävälleen
Ei ehtinyt auttaa,edes virkavallan voima
Liin kiire oli,niinkuin aina sulla..

Mä pidän sun päätä ja itken yhden kyyneleen
Katson kuinka kehos vaipuu elottomuuteen
Tiedän ettei itkua auta,sä et silmiäs avaa
kun kukan ei nää,suutelen sua salaa..

Olisin halunnut ehtiä kertomaan
Olisin ottanut sun sydämes,kiinni mun sydämeen omaan
Olisin pitänyt sun päätä koko yön
Olisin kertonut kuinka mä sun hirviöitä lyön.

'Sulla oli liian kire,niinkuin sulla aina
Kiitos ystävä,helvetin hyvää matkaa..

Idea By Juliette lewis: I Never Got To Tell You What I Want..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti