sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Maalaismössöä..

Tänään oltiin Teiskossa.. Olin jo kauhuissani eilen että mitä helvettiä tapahtuu kun kaikki siellä tarjolla oleva sapuska on niiiin hirveää sokerimössä ja pelkkää shittiä että en voi kutsua itseäni karpiksi vahingossakaan. Noh,onneksi oli sentään pannaria tarjolla jota vedin sitten täydellä vauhdilla. Yksi noin 40g mustikkapiiras meni siinä "vahingossa ja 3 lusikallista sokeria teen kanssa. Ei hyvä ei hyvä. Nyt sitten korjasin tilannetta vetämällä runsaassa öljyssä paistetun kananmunan jotta rasvat menisivät edes lähelle suositeltua 150 g Tälle illalle tuo riitti,sillä olen varmasti aivan ähkyssä vielä yhdeksältäkin..Pitää käyttää kiki vielä,vaikka isä käyttikin sen viideltä..
Kävin myös vaa'alla ja järkytys oli sanoin kuvailematon.. Olen ollut yläkantissa ainakin 10%.

Muuten fiilikset ovat ihanjees,kun sain ahdistuksen pois.. Mummon Dementia oli taas hyvässä jaksossa eikä hänen muistinsa takunnut juuri yhtään. Muisti missä lompakko on,muisti mitä oli pyytänyt kaupasta.  Antoi minulle 20 euroa rahaa ja äiti vielä toisen koska emme näe huomenna ystävänpäivän merkeissä. Todellisuudessa,en näe kettään,ellen saa kyytiä keskustaan.. :-<  Noh,todelliset ystävät ovat kyllä erottuneet pelleistä tämän koiraongelman kautta. Miinustaen tietenkin ne,joilla on oma elämä ja päivätyö sekä omia koiria/lapsia. Olen kuullut kommentteja "ei kiinnosta" ja yms.. joo, ei minuakaan kiinnosta pitää yhteyttä..
Täällä mä vaan litkin light fantaa ja toivon että huominen aamu toisi jotain iloa kun näen tdellisen painoni..

Olipas taas ruokakeskeistä höpöttelyä.. Sorry.

23:30

Kuka kertoo helvetin hyvän syyn olla syömättä nyt kun mahassa on 10% tilaa uudelle tavaralle? Ja kuka kertoo myös sen että se mitä EN syö,ei olis jotain sokeripitoista..? Ehkä se on jäävuorisalaatti.. tai ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti