keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Töitä enemmän ja vähemmän..

Täällä duunissa oon ja odotan että huuto.netissä oleva sykemittari sulkeutuis ja saisin sen. Voi olla ettei kukaan korota nykyisen hinna (20e) yli tai sitten korottaa. En aio maksaa enempää käytetystä vempaimesta..  Korostelen Kikin liiviä edelleen. Siitä tulee hieno. Kävin myös ruokailussa mutta jätin perunat pois lautaselta ja söin noin 50g possun kylkeä. Pysyn ruodussa!! Fiilis on mitä mahtavin.. Nyt jatkamaan ompelua..

16:00 Tein kaksi heijastin sydäntä kikin liiviin. Ehkä se nyt on valmis. Tulin kotiin ja Kiki haukkui täällä. En tiedä mitä oli tapahtunut,mutta huonolta näyttää. Täytyy viedä sama lappu ala ja yläkertaankin jottei isännöitsijää tarvitse häiritä. Hän lupasi kuitenkin laittaa sähköpostia jos koirasta valitetaan. Toivottavasti löydän jostain halvalla webkameran ja saan sn pysymään päällä. Täytyy varmaan asentaa mese taas koneelle. ääh,en haluu..  Kulta on tänään jossain auttamassa muuttokuormassa ja hakee Mac koneen. En ymmärrä miksi pelkkään nettikäyttöön täytyy hankki yritystason kone? Kyllähän sitä rahaa voi käyttää kun sitä kerran on,mutta minä köyhänä ja kurjana en sellaista ymmärrä.. huoh,kohta tulee Oona ja Zero. On hauska että kiki voi ystävystyä jonkun muunkin koiran kanssa kuin Romeon. Näköjään mustat koirat on in ja vähän kikiä pienemmät.. Ootan vaan puheluu että se on ovella..

18:30
Oon ihan poikki. Koirat riehui ensin sisällä,sit käytiin pikku lenkillä ja taas ne riehui sisällä..  Söin kuuden aikaan ja nyt olis vieläkin sellainen "mä haluun jotain" fiilis. Hiilarit on tänään yllä jo syöty.  Miten pelkkä ompeleminen ja sosiaalinen kontakti voi väsyttää ihmisen näin? Nukuin kyllä hyvin lähemmäs 9 tuntia.  Pää jauhaa tyhjää,ei oo mitään sanottavaa,mutta silti haluan kirjoittaa senkin julkisesti. Olen hieman hölmö taas. Kulta ei tule tänään :-(

19:30
Superväsynyt.. Suorastaan uupunut. Fiilistä olis vaika mihin mutta voimia ei.. Tein soijasuikale,jäävuori,ruukkusalaatti,italiansalaatti mössön ja ajttelin vähän maistaa sitä ehkä parin tunnin päästä. Maha on täynnä vielä wokista. Päiän arvot ihan suht kohdillaan. Saan sykemittarin vasta 6 päivä viimeistään kun maksan sen enimmäinen päivä. Tili tyhjenee kyllä samana päivänä niin tehokkaasti,sillä lääkäriaskut ovat satasen ja takki&sykemittari 50 euroa.. Aamulehden lasku 22euroa, jää 250 euroo vuokran jälkeen. Jee!! päiväbudjetti on siis 8 Euroa.. Eipä paljoa oo ryyppyä luvassa.. Noh,ensikuussa sitten saan lääkärijutut takaisin JOS sossu uskoo että tilille ilmestyneet 250euroa ovat osa veronpalautuksia ja JOS se ei ala selvittään mun asioita eikä huomaa että mulla on Nordeassa tili jonka kautta kulkee autovakuutus rahat joita mulla ei oo siis käytössä ollenkaan. Ne tulee,ja lähte seuraavana aamuna pois..  Jos huomaa,mulle tulee usean tuhannen auron lasku ja tulot tyssää siihen. Sit ollaan taas armonkalliolla ahtaudessa. Ajatuskin nostaa palan kurkkuun..
Salaatti saa veden kielelle,silti oon vielä lujana. Täytyy laskea päivän arvoja,kinka paljon olisi hyvä syödä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti