tiistai 15. helmikuuta 2011

Tuntemuksia..

Rakas tuli yöllä viereen.. Olin ehtinyt nukkua ehkä tunnin verran kun havahduin koiran hännänheilutukseen ovea vasten "PAM PAM PAM PAM" ei kiva.. Aamulla samat kuviot toistuivat kuin aina ennenkin,hellyyttä,aamupalaa ja hän lähtee.. :( Lähdettiin melkein heti perässä Kikin kanssa. Kävelin ehkä vartin tuolla jäätävässä auringonpaisteessa. On vähän huono omatunto kun en liiku ja syön niin "epänormaalisti" verraten edellisen 3kk ruokiin. Toivottavasti tämän aamun eväät pitävät kylläisenä myöskin kuuteen asti niinkuin eilen. Väsyttää ihan sikana,pitäis varmaan nukkua vielä tunti. Toisaalta voisi alkaa tekemään lihasharjoitusta. Kumpikaan vaihtoehto ei kiinnosta yhtään. Tahtoisin vain kököttää paikallani ja odottaa että jotain tapahtuu.. Mutta kun ei ennen yhtä tapahdu. Silloin olisi tarkoitus päästä käymään jeesusmestassa tsekkaamassa päivän kassi ja sen jälkeen käydä anttilassa katsomassa olisiko vilä 20e tarjous ovirekistä? Sais uutta intoa treenaukseen.. Niin eiä tarvitsisi niiin himona laskea ruoka-kaloreita,ettei mene vahingossa yli 1500 joka on tämänhetkinen kulutus.
Ärsyttää tää höpötys joka ei kiinnosta kettäämuuta kuin mua.. Miks mä ylipäätään höpisen netissä täysin tuntemattomille anonyymeille? Päiväkirja on tätä varten.. Mutta joo,pitkän painostuksen ja suostuttelun jälkeen. Harmittaa kun täällä ei oo yhtään keltaista hymiöö.. :( :(

18:45
Fiilikset sahaa.. Olin keskustassa yhdestä neljään asti ja kun pääsin kotiin,jeesusruoka kassista löytynyt suklaalevy aukes,se siitä tän päivän karpista. Koko levyhän siinä sit häviää ja 50 hiilaria pamahtaa tilille. Nyt ajattelin saada myös rasvat mahdollisimman ylös,mutta koska sokerii n jo helvetin paljon elimistössä,se taitaa olla turhaa. Koska alkaa sokeriton elämä`Yöllä olin ketoosissa koska hengitys haisi ihan helv karmelta.ja vieläkin löyhkä on järkyttävä. Ketosiin päästyä pitäisi nostaa hiilareita 5g/päivä mutta mä nostin 35g. hups..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti